Onderhoud, Klantendienst

Na gedane arbeid genieten van een moment rust – dat doet niet alleen u goed, maar ook uw wellness-product. Het maakt niet uit of u een sauna, SANARIUM® of een stoombad hebt, een onderhoudsbeurt aan het begin van de zomer door onze experts houdt uw wellness-product jong.

Vakkundig onderhoud afgestemd op de verschillende wellness-installaties van KLAFS: Bekijk hier onze onderhoudspakketten.


Onderhoudspakketten van KLAFS

Sauna LOUNGE met panelen van hemlock, de SANARIUM®-kachel MAJUS
Sauna LOUNGE met panelen van hemlock, de SANARIUM®-kachel MAJUS

Sauna en SANARIUM®

Inspectie van de installatie, inclusief de elektrische installatie, reiniging van de stoomgenerator, testdraaien: € 219,–*

*Met dit onderhoudspakket bespaart u min. 20% ten opzichte van het plaatsen van afzonderlijke inspecties.

Stoombad HOMBRE: Alleen de beste materialen voor het interieur
Stoombad HOMBRE: Alleen de beste materialen voor het interieur

Stoombad

Inspectie van de installatie, inclusief de elektrische installatie, reiniging van de stoomcilinder, testdraaien: € 263,–*

**Met dit onderhoudspakket bespaart u min. 20% ten opzichte van het plaatsen van afzonderlijke inspecties.

 

 

Solarium

Inspectie van de solariumlampen, reiniging van de acrylglasplaat, testdraaien: € 186,–*

*Met dit onderhoudspakket bespaart u min. 20% ten opzichte van het plaatsen van afzonderlijke inspecties. De buizen van uw solarium worden gecontroleerd en deze dienen na 500 draaiuren te worden vervangen.

 

 


KLAFS Klantendienst: We zijn er voor u.

De klantendienst van KLAFS geeft u graag deskundig advies en biedt snel hulp bij problemen. En als u dringend hulp nodig hebt, staan wij binnen 24 uur bij u voor de deur - vóór vrijdags tot 12.00 uur besteld. Accessoires en vervangende onderdelen kunnen, indien voorradig, per expres (tegen meerprijs) binnen 24 uur worden verstuurd.

Service Hotline: +31 (0) 348 748339